045 605 6165 info@malary.fi

Tilat ja vuokraus

Tilat ja vuokraus: esteetön kuntosali, keittiötila, lasten terapiatila ja neuvotteluhuone.

Tilamme ovat lasten, nuorten ja perheiden kohtauspaikka – kaikkien yhteinen olohuone. Tilat ovat vuokrattavissa yksityishenkilöiden, kouluryhmien, yhdistysten ja yritysten käyttöön. Voit järjestää meillä kokouksia, ryhmätapaamisia tai lasten synttäreitä. Voit myös tilata meiltä tapahtumaasi ohjelman, vaikka lapsille jumppatuokion tai askartelua. Vanhemmat voivat sillä aikaa vaihtaa kuulumisia keskustellen.

Kaikki tilat soveltuvat myös terapiakäyttöön sekä yksilö- että ryhmäterapiaan.

Yhdistys sijaitsee Konalassa, osoitteessa Konalantie 47 B. Yhdistyksen tiloihin pääsee esteettömästi hissillä 2. kerrokseen. Suurin osa alueella olevista parkkipaikoista toimii parkkikiekolla.

Vuokraa seuraavia tiloja:

Kuntosali

Kuntosalilla on erilaisia kuntoutukseen sopivia laitteita. Kooltaan se on 110 m2.

malary_kuntosali

Harjoituskeittiö

Hyvin varustellusta keittiöstä löytyy kaikki ruuanlaittoon tarvittavat välineet. Keittiötila on kooltaan 37 m2.

malary_keittiö

Terapiatila

Terapiatila on kooltaan 41,5 m2.

malary_terapiatila

Kokoushuone

Kokoushuone on kooltaan 47 m2.

malary_kokoushuone

Lisätietoja tiloistamme ja niiden vuokrauksesta info@malary.fi.