045 605 6165 info@malary.fi

Jäsenyys

Liity jäseneksi – yhdessä meissä on enemmän voimaa!

Mahdollisuus lapselle ry järjestää jäsenilleen monipuolisesti tapahtumia pääkaupunkiseudulla. Tiedotamme niistä uutiskirjeen lisäksi sosiaalisen median eri kanavissa. Jäsentoiminnan tapahtumista löydät lisää tietoa Ajankohtaista-sivulta.

Yhdistyksen jäsenetuna jäsenet saavat alennusta kausimaksuista ja yhdistyksen tilojen vuokraushinnoista. Toimintaamme saa aina tulla mukaan tutustumaan, vaikka et olisikaan vielä yhdistyksen jäsen. Ota yhteyttä ja sovitaan tapaaminen: info@malary.fi

Jäsenenä olet mukana tukemassa erityistä tukea tarvitsevien osallisuutta ja yhdenvertaisia mahdollisuuksia vapaa-ajan viettämiseen. Lämmin kiitos!

Jäseneksi liittymällä saat hyvän mielen lisäksi:

• Harrastusryhmiin ja yksilöohjauksiin osallistumisen jäsenhintaan
  • Ennakkoilmoittautumisoikeuden kesäleireille
  • Sähköisen uutiskirjeen, jossa saat hyödyllistä, ajankohtaista tietoa toiminnasta meillä ja muualla, noin kerran kuukaudessa
  • Vertaistukea perheille suunnatuista yhteisistä tapahtumista
  • Yhdistyksen tilojen vuokrauksen omiin tilaisuuksiisi jäsenhintaan

Vuosittainen jäsenmaksu

25 €/perhe

20 €, 50 € tai 100 €/kannatusjäsen, yritys tai yhteisö.
Voit itse määritellä summan, jolla haluat kannattaa yhdistyksen toimintaa.

Yhdistyksen säännöt

Haluan liittyä jäseneksi

Lähetä meille sähköposti info@malary.fi ja kerro haluavasi jäseneksi.

Saat maksutiedot ja lisätietoa sähköpostiisi.

Hyväksyn, että luovuttamiani tietoja voidaan käyttää Mahdollisuus lapselle ry:n rekisteriselosteen mukaisesti.

Mahdollisuus lapselle ry rekisteriseloste